Tankar om den långhåriga (E)typen

Jag kan inte sluta garva åt E-type och hans bråk med Max. Det är så kul att han tycker att de har "förvanskat" hans så kallade "verk" genom att använda den i deras reklamfilm mot hans vilja. Visst, fel att göra det och jag förstår att han blir grinig. Men tar han inte sig själv på lite väl stort allvar ändå? Jag menar, för det första, det går inte att förvanska något som från början är så fruktansvärt dåligt. För det andra kan man inte kalla något som är så fruktansvärt dåligt för verk. Man kan egentligen inte kalla det någonting. Det bara är liksom.
Det finns egentligen bara två sammanhang där den låten funkar:
1. 90-talskvällar
2. I den reklamfilm som nu blivit tillbakadragen pga E-type himself

Och den enda anledningen till att den funkar ens i dessa sammanhang, är för att det då blir jätteroligt. Just det, roligt som i "hahaha, vilken jävla låt". Inte bra. Roligt. Undrar om han förstår det här själv. Tror inte det.

Nu när jag ventilerat mig kan jag förhoppningsvis sova av mig värken i kroppen tills imorrn bitti. Imorrn m-å-s-t-e jag till skolan, eftersom vi har viktigt lektioner. Jävla bajsförkylning!


Kommentarer
Postat av: Sofia

DOM HAR JU KNULLAT STACKARN :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback