Stenmarkland

Jag  tror jag börjar bli sjuk. Eller så är det ett sådan där konstigt "må-piss-i-ett-dygn-för-att-sedan-må-hur-bra-som-helst-grej". Hur som helst har jag kli i halsen, ont i kroppen och extra glansiga ögon. Men man ska inte gnälla, nej nej, då får jag väl influensa bara för det.

Idag skulle det egentligen blivit ett besök på Jan Stenmarks utställning nere i stan. För er som inte  vet kan jag berätta att Jan Stenmark är...Ptja, Jan Stenmark. En kille, eller man rättare sagt, som gör sjukt roliga serier. Jätteroliga verkligen.
Tyvärr är det tydligen bara öppet där torsdag - söndag, så vi fick förflytta dagens aktivitet framåt i tiden. Så länge man hinner med att se den så är jag nöjd.

Nu ska jag gå och läsa Marcus Birro-bok. För har jag inte läst den kan jag inte anaylsera den. Kan jag inte analysera den känns mitt MVG i Svenska B jädrans långt borta. Och så går det ju inte att ha det.

Jag tänker avsluta detta inlägg med dagens citat och lite Jan Stenmark. Bara för att ni ska förstå vad det är jag pratar om.

"Men jag har ingen framtid...Jag är ju hårdrockare!"
Klasskompis-Tomas har nått långt vad det gäller självinsikt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha... mitt i ett hopp... hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback