En rolig måndag.

Uschuschusch. Vaknade klockan 4 igår morse och kände att jag mådde illa. Eftersom magen kurrade i ungefär samma sekund som jag märkte av illamåendet drog jag slutsatsen att jag säkert bara var jättehungrig, därav illamåendet. Jag lyckades somna om, men vaknade efter en kvart igen och tänkte "Vad fan, jag måste äta". Jag gick upp och ut i köket. Jag hann knappt tända innan jag blev akut matt i kroppen och höll på att ramla ihop på golvet. Efter tio sekunders sittande på köksstolen slog det mig att jag med största sannolikhet skulle kasta upp vilken sekund som helst. Så det fanns inget annat att göra än att i princip kräla in till badrummet och tillbedja porslinsgudarna. Trevlig början på måndagsmorgonen, tycker jag. Så där fortsatte det till kl. 12 på förmiddagen ungefär, då jag visserligen slapp kräkningarna, men fick feber istället. Värk i varenda led i hela kroppen och frossa. Mysigt.
På grund av mitt något sjaskiga tillstånd har jag inte fått i mig mer än ungefär 2 skivor melon, 3 riskakor, en skvätt fruktsoppa och lite cola sen i söndags eftermiddag. Eftersom jag nu mår bättre och börjar få hungern tillbaka är det som att min kropp vill kompensera det taskiga intaget av mat genom att skrika efter fett och socker. Så det enda jag kan tänka på nu är McFish-meny med extra pomme och en stor påse godis. Jag skulle säkert ge min kropp en chock genom att äta sådan mat och börja kasta upp igen, men det skulle det lätt vara värt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill också köra på den beach08-metoden, smitta mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback