Jag är en vampyr.

Nu har det vänt. Nu är jag glad igen. Nu är det inte jävla piss skit bajs bajs bajs längre.

Fem stycken fick IG på matteprovet. Jag tror jag är en av dom. Skulle inte bli förvånad.

På söndag ska jag klippa mig. Äntligen. Det ska bli ruggigt skönt, var ju faktiskt väldigt länge sedan sist. Jag fuderar på att vara vågad och prova något helt nytt. Som en liten förändring så där liksom.

Ska bli kul att höra Markus skiva sen också. Hela alltså. Det man hört hittills är ju väldigt bra. Grejt.

Nu borde jag ta tag i allt jag måste göra, när man fick sluta tidigt och allt. Kanske gör jag det. Kanske inte.

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är förändringarnas tid. Betyder detta att du kommer ersätta min plats som blondin?

Postat av: Simone

Jag vet inte om jag klarar att ha det ansvaret helt själv :(

2008-03-14 @ 20:26:58
URL: http://soma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback