För en lång lång tid.

Äntligen helg då.

Igår kväll var jag så trött att jag inte visste vem jag var eller var jag var.  Jag gick och la mig runt 21.30 och somnade nog i luften på väg ner till sängen.

Imorse gjorde jag pannkakor á la American style. De smakade ungefär som vanliga, svenska pannkakor, men var tjockare och luftigare. De var goda. Jag är duktig.

Ikväll blir det antagligen melodifestivalen och vin med lite folk.

Ett litet "btw" får avsluta detta korta, aningens meningslösa inlägg: Håkans nya singel är jättejättebra och det är alldeles för lång tid kvar tills nya skivan kommer.

Punkt.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

vad du är inne på det amerikanska temat. Pannkakor och jello!

2008-03-04 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback