För & Emot (som icke-för, inte emo i bestämd form, men det kanske ni fattade)

För:
*
Det är alltid uppfriskande med spontangrejer
* Skön paus från allt vad skola och plugg heter
* Det är inte varje dag man får göra roligheter näst intill gratis
* Det är inte ofta man är i huvudstaden
* Spännande att se Radiohuset eftersom radio är något jag skulle vilja jobba med. Som ett studiebesök typ
* Bilresor är trevlig, även om de är korta
* Jag förtjänar det

Emot:
* Missar en smula av skolan
* Kommer hem skitsent, inte bra med tanke på matteprovet på torsdag
* Firefox AK har aldrig riktigt satt sig fast för min del


Detta inlägg var enbart för att jag svart på vitt skulle få se att För-listan är betydligt längre och att jag därför inte borde tveka. Denna gäller, enligt mig, även för Elin. Med parentes på den sista för hennes del kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback