Onödigt, ointressant, diverse.

Jag har aldrig varit bra på att fira midsommar. Eller, jag har svaga minnen från när jag var liten och dansade kring midsommarstången på diverse ställen, men det var ju sjukt länge sen. Så det räknas liksom inte. Menmen, i år blir det i alla fall lite celebrationer. Antons land är det som gäller. Jag tror det kommer bli mycket trevligt, trots att jag inte är på partyhumör och pga taskig planering inte införskaffat flytande förtäring. Men det ordnar sig säkert.

Jobbet flyter fortfarande på rätt bra. Det känns nästan som man jobbat där i två år och inte bara två veckor. På ett bra sätt alltså. Kommer nog kännas lite bittersweet när man väl ska sluta, men det är ju sånt man får ta. Sen är det ju rätt nice att jag och Henrik fått en specialare. Jag hoppas det funkar bra.

Btw har jag precis haft en oerhört fin reunion med The Strokes. Vårat förhållande har ju legat på is ett bra tag nu, men som sagt, nu har vi hittat tillbaka till varandra så nu lär vi väl umgås rätt hårt ett tag framöver igen. Det känns bra, mycket bra.

Nu skall jag göra duschen och allt det andra man gör innan man ska iväg någonstans.

Tjingeling. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tja! mitt namn är vad din blogg råkar heta ^^ haha :D glad sommar

2008-06-22 @ 16:50:16
Postat av: Frida

hahaha. Kul, den andra kommenteraren är säkert sur för att du snott dens namn som den tänkte ha på sin blogg och tänkte " om jag kommenterar kanske jag får henne att byta namn....".



hah, märks det att min sommar är händelserik? Jag sitter och gissar vad folk menar när de kommernterar bloggar. maaaah! Saknar er allt lite granna. Klassfest?

Postat av: Simone

Haha, Frida då :)

Saknar alla med. Träffade Matilda på stan härom dagen. Föreslog klassträff i mitten av nästa vecka eller veckan därpå. Hur låter det?

2008-07-30 @ 17:31:59
URL: http://soma.blogg.se/
Postat av: frida

veckan därpå! eller typ nästa helg. för nästa vecka mån-tors är jag nog i varberg.. ÅH! jag vart jättesugen på att bli full!

2008-07-30 @ 18:59:10
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Simone

Och nästa vecka tors-sön är jag i Gbg :) Rackarns! Haha, ja, det vore roligt. Synd att inte alla är 18, för jag är sugen på en full Hugo-kväll.

2008-07-31 @ 14:38:10
URL: http://soma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback