Splittrad, förvirrad. Som vanligt med andra ord.

Hur mitt sommarlov hittills har sett ut?
Fest, fest, fest
Jobb, jobb, jobb
Sömbrist, sömnbrist, sömnbrist
Jobb, jobb, jobb
EM-fotboll, EM-fotboll, EM-fotboll
Jobb, jobb, jobb

Hur jag överlever?
Sjukt roliga arbetskamrater (i alla fall vissa)
Pengar
Tågluff

Och detta fylliga inlägg är enbart till som ett bevis på att jag lever, i fall folk börjat undra.

Du vet var det sitter och siktar tills
du riktigt säkert vet att det hittar in
Där ingen annan kommit in, hjärtat väljer blint
Nu när jag svalt det kan du dra det hur långt
du vill, du vet jag vill bli din
Och ingen annan kommer in, hjärtat gör mig blind
Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad
Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad
Hela världens hunger samlad i mig, hela världens hunger samlad i mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback