(What's the story) Morning glory

Tiden går väldigt fort. Alldeles för fort. Kanske därför det tar så lång tid mellan inläggen. Det känns som att jag skrev något föregående dag, men sen tar man ser efter så var det flera veckor sen. Skumt.

Skolan flyter på som vanligt. Man har en hel del att göra som vanligt. Man struntar i allt plugg och gör ingenting istället som vanligt. Allt är som vanligt helt enkelt.

Tråkigt.

Fast man har ju några ljusglimtar i skolvardagen. Det gäller ju att hålla fast vid dom, även fast jag är rätt säker på att en grej kommer kastas om och bli ett helvete istället. Men nu ska man ju inte tänka så.
Jag skulle dock behöva vakna upp ur mina sönderanalyserande tankar och sjukt vridna fantasier. Men det är svårt, mycket svårt.

Jag kanske kan skriva en bok eller nått.

Need a little time to wake up
Need a little time to wake up wake up
Need a little time to wake up
Need a little time to rest your mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback