Way out west blir till kattunge.

Helgen i Gbg var, trots alla sjukt höga förväntningar, bättre än väntat. Det är rätt genialiskt att lägga en festival i Slottsskogen. Det är ju så ruggigt mysigt där liksom. Sen är det ännu mer genialiskt att boka en massa band som jag gillar. Jag menar, Håkan, BD, Flaming Lips, Sonic Youth, N.E.R.D, Iron & Wine, Franz Ferdinand osv. osv. går ju inte att klaga på.
Sen att vi hängde med en massa schyssta människor gjorde ju inte saken sämre. Sebastian, Jenny och några av deras kompisar. Riktigt trevliga människor. Det må jag säga.

Jag hann sedan inte vara hemma i mer än ett dygn förrns Thomas kom och rörde om i grytan. Inte så jättedramatiskt som det låter, men ändå. Hans systers katt har ploppat ut en massa små barn, så vi gick hem till dom för att titta, känna och klämma, eftersom Felicia varit sugen på en liten rackare. Det hela slutade med att jag och Felicia plockade två bröder, en var så att säga. Så i slutet av veckan troligtvis kommer jag och pappsen att ha en liten kattunge. Pappa fick döpa honom, så det blir en liten Thordarson. Jag tror det blir bra.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback