Det värsta är när man gör samma misstag flera gånger.

I fredags blev det Hugo-kväll, den första på väldigt länge. Vi värmde upp hemma hos syrran med sjukt trevligt folk, vin, vattenpipa med tillhörande tvestjärtar och namnförslag till den kommande katten. Det kom upp en  hel del förslag, de flesta från Anton,  och vissa bättre än andra. Enligt mig var Bob Hund Geldof klart bäst, så jag hoppas sis är vettig och väljer det förslaget.
Hur som helst, en stund efter att klockan passerat elva begav sig jag, Fia och Elin mot Hugo för att komma in på fribiljetterna (och för att Fia inte skulle hinna stressa upp sig?). När vi kom fram var jag nog inte den enda som blev förvånad över den hiskeligt långa kö som slingrade sig från entrén. Här kan man ju inte stå, ansåg vi och kunde efter några snygga, mindre schyssta, metoder ta oss förbi klungan och gå in. Det var början på en väldigt trevlig kväll.

Sen kan jag väl tillägga att en överdrivet stor konsumtion av alkohol tillsammans med intag av nikotin inte var bra för mig en kväll som denna. Så även om Jonte påstår att jag inte gjorde det, ber jag ändå om ursäkt för eventuellt dräggigt beteende. För säkerhets skull liksom.

Imorrn är det dags för Thordarson att komma hem. Det kommer extremt lägligt eftersom det är dagen innan skolan drar igång igen. Det borde egentligen vara en "Trean, FINALLY!"-känsla, men det är mer "Helvetes-shit-jävlar-vad-mycket-som-ska-göras-innan-studenten-känsla". Jag hoppas jag överlever.

Jag ramlade in på nåt diskotek
och sen ramlade jag ut såvitt jag vet
Och jag ramlade omkull och tog mig upp
och sen ramlade jag omkull igen


Kommentarer
Postat av: Elin

Du var inte dräggig! Och imorrn ska Thordarson få träffa gudmor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback