Jag gillar inte början av augusti.

Det var väl ungefär i förrgår som jag kom på att det bara är lite drygt två veckor kvar innan skolan börjar. Eftersom våran klass är rätt fantastisk kändes det till en början inte alltför illa, med tanke på hur sjukt kul vi har. Sen kom jag på att vi antagligen tagit oss vatten över huvudet när det gäller projektarbetet och allt vad det heter. Panik, ångest och allt sånt där slog därför till och kändes som en rejäl käftsmäll.

Jag har dock bestämt mig för att skaka av mig allt det där och istället njuta fullt ut av tiden som är kvar. Det gör jag först genom att om ca 1½ timme sticka ner till Gbg till kusin + flickvän för en härlig helg med Way out west och lite smått och gott. Vi börjar redan ikväll med ett besök på Pustervik, där det tydligen ska vara en hel del electro. Det kommer bli nice.

Igår kväll var jag, Fia, Jonte, Johanna och Thomas hemma hos Elin. Riktigt trevligt att bara hänga, lyssna på musik och dricka folkisar. Det var väldigt länge sen jag var med på något sådant, det kändes när man satt där att man saknat det mer än man trott. Så det är ju ett annat sätt att hantera skolångesten, umgås med vänner och bara ha det mysigt.

Så får det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback