För att jag älskar april och mår fruktansvärt bra just nu.

Öppna era trötta ögon och släpp ut det
Det här har växt i mig, åh, så länge nu
Regnmoln brukade jaga mig och nu jagar jag morgonen längs avenyer

Du var full och jag var full i aprilsolen
Du är den sortens flicka jag gillar för du är tom och jag är tom

Och du sa: egentligen är du inte kär i mig och egentligen är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån, sånt där är slöseri med tid
Men då slösar vi bort våra liv
Och jag tänker alltid på dig i april

Ge mig en kyss innan du går att bygga en dröm på
En kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på

Egentligen älskar du inte mig och egentligen är det okej med mig
För jag älskar ingen alls, sånt där är slöseri med tid

Och jag var ingen, du var aprilhimlen
Som jag minns den och som jag minns dig

Vad jag hoppas att du, kan se mig nu
Vad jag hoppas att du, hör mig nu


Och för att jag inte riktigt kan släppa det.


Kommentarer
Postat av: Linn

Så otroligt bra låt.

Postat av: Simone

Bäst helt enkelt!

2008-05-25 @ 13:14:24
URL: http://soma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback