Noll tidsuppfattning och förkyld. Igen.

Jag har ingen tidsuppfattning längre. Jag vet inte vilken dag det är. Vet inte hur lång tid det är till Arvika eller tills skolan börjar. Det är jobbigt men samtidigt skönt. Splittrat med andra ord.
Kom på nu att jag inte berättat om Hultsfred. Tänkte väl inte göra det nu heller. Det enda jag kan säga är: Dykesdikning? CHECK!

Satt precis och gick igenom hela humordokumentet och kom på att det hänt sjukt mycket på 2-3 år. Trots att de åren gått otroligt fort. Menmen, jag antar att livet bara blir bättre och bättre. Jag hoppas det iaf.

Sen så är jag ju förkyld igen också. Känns som att det borde räcka snart. Jag får nog kolla upp det där snart tror jag.



The master of milkshake! säger:
picki kan du vara själv! 
lost in a forest säger:
neje, picki är ingen person. det är ett uttryck som man kan använda hur man vill
lost in a forest säger:
som en svordom: PICKI OCKSÅ!
lost in a forest säger:
som ett kärleksord: vad picki du är....
lost in a forest säger:
som en fråga: picki?
lost in a forest säger:
som ett svar: picki
lost in a forest säger:
som ett utrop: PICKI!
lost in a forest säger:
som ett substantiv: det är en picki
lost in a forest säger:
som ett verb: jag pickiar
lost in a forest säger:
som ett adjektiv: bollen är picki
lost in a forest säger:
som en åsikt: jag tycker picki om detta

She is one of a kind.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahaha. Jag var också med där ju! :)
Det finns mycket roligt i det dokumentet. Pussen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback