Ingenting och allting.

Jag har varit sjukt dålig på att uppdatera här på den senaste tiden. Jag har väl varit för upptagen med att göra ingenting, antar jag. Eller ingenting och ingenting, jag har ju trots allt varit i skolan och stirrat i väggar och tak i väntan på betygsnack. Har gått rätt bra det här året, trots att jag slappat. Ta det nu inte så ordagrant, jag har slappat enligt mina mått mätt. Så att, ja...

När jag inte varit i skolan har jag gjort andra diverse saker. Bla. umgåtts med folk, sprungit utav bara helvete (mh, duktig är jag), gjort min debut på taket, varit på fotboll, sovit osv osv. Fast, mest av allt har jag bara legat i soffan och slappat. Det är det bästa så här innan sommarlovet.

Sommarlov ja, det är det ju på fredag. Men innan dess är det sådant här student-utspring som alla tjatar om. Imorrn alltså. I år är det två stycken studentskor i min umgängeskrets som ska springa utav bara helvete (mh, duktiga är dom). Så grattis Jennifer och Sanna, nu måste ni bli vuxna med allt  vad det innebär. Fniss.
Dagen till ära (imorrn alltså) ska man till Hugo's. Jag och Elin ska ju tydligen med dit också. Får väl se hur det går. Det blir antingen sjukt kul eller sjukt pinsamt. Hoppas på det förstnämnda. För...det är bättre än det sistnämnda.

Nu ska jag sova. Bara för det är sådant här student-utspring som alla tjatar om, betyder ju inte det att vi får vara lediga. Nääärå, vi ska till skolan och städa. Yippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback