Hultsfred och att inte vara ett dugg pepp.

Imorse vaknade jag och var allmänt förväntansfull inför den här veckan. Jag ska ju trots allt till Hultsfred. Hela dagen gick åt att köpa nödvändiga saker, packa, planera osv. osv. SEN helt plötsligt BARABOOM! Så ringer syrran och släpper bomben: The View HAR STÄLLT IN.
Som att det inte räckte med att Razorlight gjorde det tidigare i veckan. De enda två banden man egentligen känner behov av att se, de enda banden man faktiskt kan berömma Rockparty för att ha bokat i år, ställer in. Båda två. Vad är oddsen för det?
Nu känns allt bara allmänt meningslöst. Jag skulle faktiskt inte må ett dugg dåligt över att stanna hemma. Eller, det skulle kännas med tanke på att jag lagt lite drygt 2000 spänn på den här jävla skiten, men för det andra liksom. Just nu känner jag bara för att köpa 3852903 tetror vin så jag har nått att göra i alla fall.

Jag känner helt enkelt inte för att leva längre.

Kommentarer
Postat av: sofia

Men vad trist

Postat av: Elin

Men oj så rol vi hade det. Du kommer få höra det där om din stund i diket ett par gånger till vill jag lova. WAAEEIOO

2007-06-18 @ 19:47:08
URL: http://hejhoppelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback