Funny.

Idag var det roligt att prata om näringspyramider, kolets kretslopps och allt annat. Tänk vad lite kaffe och trötthet kan göra. Ewa verkade ju bara bli lite irriterad.

Förut skulle jag ha åkt till Friskis med Fia. Men eftersom mamma var själv hemma och hade lite grejer att fixa, så tog jag på mig ansvaret att se efter Wilma. Storasyster som man är. Var ute och gick i drygt en timme med henne. Lite kul hur folk tittar på en när man går förbi. Jaja, det är ju deras sak. Jag fick ju röra lite på mig i alla fall, trots den uteblivna träningen.

Vilket dåligt och tomt inlägg.

"I would do him anytime."

Det  var väldans roligt.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag säger ju alltid roliga saker alltså >_


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback