Läskig kväll.

Jag upptäckte nu att de senaste inläggen varit tråkigt korta. Dåligt av mig.
Det här lovet har gått otroligt sakta. Inte hänt nått roligt alls, fast det är väl mitt eget fel I guess. Det är till och med som så att jag längtar tillbaka till skolan nu. Det ska bli spännande.
Idag var man på IKEA för typ...tredje gången på bara nåra veckor. Dumma rum som aldrig blir klart. Jag höll på att slå ihjäl tre småkillar som var sjukt jobbiga. Att småpojkar alltid ska springa runt och slåss och skrika hela tiden. De ser sig inte för heller, de asen.

Sen blir det skräckfilmskväll med folket. Det ska bli läskigt. Hoppas jag hamnar bredvid nån som jag kan hålla i handen, så blir jag inte lika rädd.

Nu kom Elin hit. Nu skall vi gå till Ektorp och hyra filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback