Förhör på lek, YEY!

Idag är jag så där äckligt trött som man bara är på onsdagar. Sjukt lång och tråkig dag som avslutas med ryska, den stora favoriten. Hur dum var man inte som valde det där meningslösa språket. Hade glosor tills idag också. Blev ett litet miniförhör på det, men bara på lek förstås, som Blanka sa det. Fick 2 av 13 rätt. Well done, Smonie.

Eftersom jag är så himla trött och på så taskigt humör så låter det som en bra idé att stänga in sig i rummet ikväll. Tända alla ljus som finns (det är rätt många faktiskt), sätta på lite musik (typ...Jens Lekman, Death Cab och lite sånt), ligga i sängen och stirra på tapeten.
Frågan är ju om jag inte förtjänar lite choklad också, eftersom jag inte ätit det på flera veckor. Annars skulle ju en stor kopp te sitta riktigt fint.

Har också upptäckt att väldigt många av de senaste inläggen är lite väl negativa. Det är riktigt illa, så jag ska skärpa mig, jag lovar. Nästa gång jag skriver ska det vara nått kul/nått positivt/nått glatt osv. Jag lovar det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback