Fest I Valen och Jens Lekman.

Redan torsdag. Tiden går skrämmande fort. Skönt, men skrämmande.

Dagen började med film på Harlekinen, "En obekväm sanning" närmare bestämt. Jag var rädd för att jag skulle bli besviken med tanke på de höga förväntningarna jag hade innan. Fast det blev jag ju inte, så klart. Den var väldigt, väldigt, väldigt bra. Faktiskt.
Efteråt gick jag och
Elin och diskuterade hur det skulle blivit om Al Gore vunnit presidentvalet istället för (fuskisen) George W Bush. Vi hann inte direkt dra några riktiga slutsatser förrän våra magar skrek efter mat. Det ledde till en falafelmåltid på Poseidon.

Imorrn är det, som de flesta med någorlunda koll vet, Fest I Valen på Kammaren. Vi (jag och Elin, vilka annars) har bestämt att det ska bli jättekul.
Sen har säkra källor gett mig information om att en viss typ har vissa planer för mig imorrn. Well, vi får se hur det går. Det var ju likadant förra året och alla vet ju hur det slutade...Fniss.

Just det. Jens Lekman på lördag också. Bra att de tog bort den där åldersgränsen. Det är så löjligt med sånt.
----------
Något senare
Jag  började tänka på senaste Fest I Valen. Jag vill hylla den kvällen med en bild, som jag har gjort själv. Det är fri tolkning, men jag kallar den "Fru Dahlstedt och hennes röda hus."


Kommentarer
Postat av: sanna

oj

2007-02-01 @ 17:58:30
Postat av: Felix

Fast, den filmen var ju skittråkig och man sov ju genom mer än halva.

2007-02-23 @ 16:11:11
Postat av: Simone

DEN VAR FAKTISKT JÄTTEBRA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback