Dummis-Pod.

Igår surade min I-pod. Den blev lite upprörd när jag skulle byta låt. Antar att den prompt ville lyssna på just den låten, eftersom den hakade upp sig och inte ville stängas av/byta låt/sånt där. Pojken tittade på Johnny, it was.
Hur som helst blev jag väldigt sur tillbaka, det är jag fortfarande. Eftersom jag förmodligen måste göra fabriksgrejen med den så att all musik/bilder/sånt där försvinner. Och att ladda in ca. 25 Gb musik är inte så roligt som det låter. Faktiskt.

Som jag sa förut till
Jonte-ponte på Fräcka; dagens I-landsproblem blir fler och fler och alltmer komplicerade.

För alla er som oroat er över min i-Pod, ta det lugnt, allt gick bra. Jag behövde inte göra fabriksgrejen med en. Jag fixa't ändå.

Sen så förstår jag inte varför alla blir likadana av att prata med mig. Först Jonte-ponte, sen Henka OCH sen "Lite annat folk". Alla tre, samma sak, inom loppet av 10 min. SUCK säger jag bara.

Ett tips: om ni ska skriva en bokanalys, gör det inte 2 månader efter att ni läst ut den. Man kan glömma vad som stod.

Idag fick jag reda på hur gammal en ko kan bli. Det var rätt svårt att ta reda på, eftersom jag är en sån person som inte har tålamod till att leta på internet. Så jag frågade en Henrik istället. Henrik kan allt. Så nu vet jag att en ko blir ungefär 25 år. Jag känner mig lättad.

Kommentarer
Postat av: Elin

Phew! Vilken lättnad. Vadå likadana och varför inte jag?

Postat av: sofia

Det där med korna var väl inte så himla svårt att gissa på :(

2007-02-26 @ 22:45:09
URL: http://smew.blogg.se
Postat av: sofia

Det där med korna var väl inte så himla svårt att gissa på :(

2007-02-26 @ 22:45:37
URL: http://smew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback