PowerPoint och Boss for leader.

Imorse hade jag Nationellt prov i engelska. Uppsatsdelen. För mig gick det käpprätt åt helvete. Utan att överdriva. Hann skriva inledningen och lite av själva huvudinnehållet, sen vips, var tiden slut. Aja, jag orkar inte bry mig direkt.
Lunchen var ju trevlig i alla fall. Sjukt kul.

Idag har jag mest suttit framför datorn med PowerPoint. Varför vet jag inte, eftersom jag inte har nån skoluppgift eller så. Wellwell, det är ju roligt, plus att jag kommer vara bäst på provet sen också.

Jag hade lite rätt om min inställning till Boss for leader, SMK:s nya album för er som inte vet det. Det blir bara bättre och bättre ju mer man lyssnar på det. Det är ett sånt album man måste få smälta ett tag. Nu kan jag inte sluta lyssna på det. Borg of hate är min favorit just nu. Eller nej förresten, Sponsored by destiny. Eller nej förresten, Hänt. Eller nej förresten, Speedboats. Eller nej förresten, Dysparennia. Eller nej förresten, Spanska förhoppningar. Eller nej förresten, Malmö beach night party. Eller nej förresten, The world welcomes fame. Eller nej förresten, Han som tuggar med öppen mun dör. Eller nej förresten, Pälsmästaren.

Så sjukt onödigt
                                            66890-53
Hej, en Popadelica, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback