Popadelica och Peace & Love.

Nu är helvetesveckan äntligen slut. Det blev, trots all stress och plugg, en väldigt bra vecka.

I torsdags satt syrran och kollade biljetter till Popadelica. Jag satt och smålipa från min plats i soffan om att jag också ville dit. Då sa min käre mor att om jag la fram ett bra kostnadsförslag så kunde hon och pappa lägga ihop till min biljett + de andra kostnaderna (vandrarhem, mat, hemresa osv). Jag blev lika förvånad som...ja, förvånad blev jag iaf.
Som om det inte var nog med att jag kan åka till Popadelica och se SMK, Laakso, Shout out louds, Koop, Pluxus, osv, osv, så fick jag igår reda på att SMK, Damien Rice och Weeping Willows är klara för Peace & Love. Det känns väldigt bra. Det känns som om Peace & Love är rätt given för min del nu.

Btw, efter några månaders paus har jag börjat lyssna på Strokes igen. It's nice, yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback