Kaffe och...ännu mer kaffe.

Jag har börjat dricka kaffe igen. Det är väldigt gott, men dåligt. Eftersom jag inte druckit det på hur länge som helst tar jag igen allting nu. Jag dricker alldeles för mycket alltså. Har druckit 4-5 koppar nu, inom loppet av två timmar. Det är för mycket för mig. Jag är lite (mycket) stirrig, lite (mycket) skakig och lite (mycket) pratig nu. Tyvärr är jag själv hemma och har därför ingen att prata med. Det är väldigt dåligt. Nyss började jag skratta åt att det blåser och regnar ute. Det var kul. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag är lite uttråkad. Funderar på att ringa nån för att prata av mig lite. Det vore nice. Vet dock inte om det finns nån som orkar lyssna på mig. Jag skulle kunna börja prata med Håkan som är på min vägg. Jag tror inte jag kommer få nått svar. Det är tråkigt. Samtidigt kan jag säga vad jag vill utan att han käftar emot. Det är bra.

Jag lyssnar på
Din Stalker. Det är den där Hannes från SMK, för er som inte visste det. Det är inte lika bra som SMK, men det gör inget. För det är bra i alla fall. Dock inte bra att blanda det med koffein. Man blir wierd av det.

Imorrn har jag nationellt prov i engelska. Det dåliga är att jag inte kommer kunna sova ikväll. Nått som är ännu mer dåligt är att jag "måste" äta frukost hos mammsen imorrn, eftersom golv-slipar-gubben kommer hit kl. 7. Han tejpar igen våra dörrar. Det betyder att jag bara kan hållas i hallen och i köket. Inget av rummen har möbler. Plus att han ska hålla på med en JÄTTEstor slipmaskin i båda. Den låter säkert högt. Jag vill inte vara i vägen för den, för då kanske den slipar mig med. Det gör säkert ont. Då missar jag nog provet. Det är inte bra. Därför går jag till mamma. Tji fick du, hemska slipmaskin.

Väntar på mail gör jag också. Det är lite tråkigt. Man vill ju ha besked liksom. Men om det mailet jag vill ska komma kommer, så har det varit värt det. Det skulle vara rätt tufft faktiskt. Och kul. Jag och Elin skulle göra det bra. För vi är bäst. Och ja, de är bäst, så det skulle bli perfekt. Jag skulle gilla det i alla fall.

Nu är jag kissnödig och vill gå och kräks (som man säger på Norrköpingska).

Hej då.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Vi har inte nationella prov i Engelska. =/

Postat av: Simone

Lyckost :(

2007-04-19 @ 19:28:30
URL: http://soma.blogg.se
Postat av: sofia

Alla har nationella prov i engelska :(

2007-04-19 @ 20:23:38
URL: http://smew.blogg.se
Postat av: Stenis

Inte jag, hihi :)

2007-04-20 @ 18:37:55
URL: http://vadsomheeeeelst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback