Julfest och sömnproblem.

Julfest i lördags då. Självklart var det sjukt roligt. Min julklapp var dock inte så kul, eftersom jag redan har en tandborste. Fias däremot, ojojoj, den var ju...perfekt. Synd bara att den hamnade på taket till slut.
Mer tänker jag inte säga, det är lite svårt att sätta ord på roligheter. Allt var roligt, både det jag gjorde och inte gjorde. Eller vad man säger.

Sömnproblem har jag fått också. Antar att det är för att jag har sån ångest inför nästa vecka. Imorrn ska jag göra tidningsjobb direkt efter skolan. Inte så jobbigt, om det inte vore för att jag inte fått tag på någon fotograf, eftersom de som jobbar på NT är lediga så mycket. Alltså måste jag ringa runt imorrn från skolan och hoppas på att nån är ledig. Annars ligger jag jäkligt risigt till, eftersom artikeln ska vara klar på måndag morgon. Och det är i det allra senaste laget, då det ska publiceras redan på tisdag. Så jag får liksom inte lämna in det försent.
Jag och Elin har en SH-redovisning på torsdag, ev. fredag. Fult att vi bara fått 2 lektioner att leta fakta och sånt där. Extremt fult.
Som om detta inte var nog har vi ryskaprov på fredag också. Jävligt kul. Jag har dock varit smart den här gången och börjat plugga redan idag, istället för att stressplugga onsdag/torsdag.

Iofs gör inte det mig mindre stressad.

Ge mig fredag kväll nyss, tack.

Jag var duktig och lärde mig hela kapitel 8 i ryskan idag. Blev dock inte så lycklig när Elin berättade för mig att det är kapitel 9 & 10 vi har prov på. Aja, det är ju säkert bra att kunna iaf.

Har snart lyssnat igenom SMK:s nya album. Efter ett första intryck är jag lite tveksam, faktiskt. Det känns som att de besökt lite för många technoklubbar där i Tyskland. Well, det kanske blir bättre ju mer man lyssnar på det. Jag tror det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback