Historian om bävern och noll-koll på ryskan.

Som vanligt på onsdagar hade vi datakunskap idag. Som vanligt på datakunskapen var det segt. Nått som inte är vanligt på datakunskapen var ratt det var sjukt varmt där inne idag.
Det var varmt och jobbigt.
Jag gjorde en bäverhistoria i PowerPoint. Den högg ner ett träd, släpade iväg det, gjorde ved av det och tog med sig det till sin väderkvarn han bodde i. Väderkvarnen låg vid en liten...å/bäck/flod. Sen kom storken med ett barn till honom.
Det var sött.

Jag har klippt mig förresten. Inget speciellt iofs, eftersom jag är sjukt missnöjd den här gången också. Förstår inte riktigt varför frisörer inte kan klippa en lugg på rätt sätt. Jag ser ut som en liten nörd. Men jag har hört att nördar kan vara rätt söta ibland och håret växer ju ut nån gång. Så jag kan väl leva med det.

Imorrn är det torsdag och jag har bara två lektioner. TJO! 

Sagt på ryskan:

Blanka: Bla, bla, bla...Simone, hänger du med?
Simone: Ja, visst, självklart.
Elin: Vad är det vi pratar om?
Simone: Ingen aning.

Kommentarer
Postat av: Elin

Känns som att det brukar vara sådär på ryskan, fniss :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback