Halvars och påskgodis.

Jag har varit lite slarvig här känns det som. Jag tänker dock inte kompensera det med något vidare fylligt inlägg, utan mer en snabb up-date.

Jag har ätit årets första Halvarsglass. Den var god. Om jag kunde skulle jag gifta mig med hallonsorbé. Nu kan jag inte det. Det är synd.

Var och påskhandlade med mamsen i...måndags tror jag det var. Det var lite stressigt. Vi köpte 4,5 kg godis till helgen. Det är sjukt mycket godis. Så mycket att man vill kräkas när man ser allt på en gång.
Igår la vi undan lite till påskkärringarna som, kanske, dyker upp idag. Jag la undan sånt som jag vet att småbarn inte tycker om och diverse karameller som jag tror är lätta att sätta i halsen. Nej, jag gillar inte tiggande småbarn och ja, jag är väldigt elak.


Jag vill inte att det ska bli nästa vecka. För då måste jag göra det där jobbet jag inte orkar göra. Och så har jag ryskaprov. Gud vad roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback