Ettårsdag och 1 april.

Kom på idag att bloggen fyllde ett år igår. Dåligt av mig att inte uppmärksamma det som jag hade tänkt göra.

Idag är det 1 april igen. För er som inte vet det är det min favoritdag. Lagom varmt, nästan sommar och allt roligt framför sig. Man har givetvis spelat Håkan på högsta volym under dagen. Det är ett måste.

Igår var det festligheter, men jag orkar inte berätta allt som hände. Det var en väldans rolig kväll i alla fall. Blev kanske lite för mycket dock, på alla sätt och vis.

 
                                                   66890-52               

Kommentarer
Postat av: sofia

För mycket är nya lagom!

Postat av: Simone

Fuck yeah. Bandsläpp till Arvika när som helst då!

2007-04-01 @ 17:59:45
URL: http://soma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback