Valdagen, ja.

Det var så här, att jag gick in i köket för att samtala med min mor förut. När jag kommer in ser jag henne stå och klappa sin tjocka gravid-mage framför spisen. Hon håller på att laga STEK på en SÖNDAG som bara råkar vara VALDAGEN.

Jag fick helt plötsligt upp en massa bilder i huvudet. Volvo, radhus, hund och allt annat som hör till ett riktigt Svensson-liv.

Jag fick panik med andra ord.


Som sagt, valdag idag. Känns lite nervöst faktiskt. Vill ju ICKE att de där ska vinna. Icke, icke, icke. Tyvärr tror jag att det blir så, om jag ska vara ärlig.

Jag tror de flesta vet vilka jag pratar om. Usch.

Känns rätt nice att jag har börjat få en egen uppfattning som håller och som jag kan stå för. Skulle nog behöva ske nått drastiskt för att jag ska kunna ändra mig.

"All kärlek är bra kärlek."



Kommentarer
Postat av: sofia

Men eh. Jag förstod inte hela steken på söndagen på valdagen grejen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback