Träningsvärk.

Idag har jag träningsvärk i armar och bröst. Som fan. Det känns bra faktiskt. Det känns också som att jag börjar komma in i det där med träningen nu. Som att man längtar efter att få...ja, träna. Det är bra, att det är roligt att träna alltså.

Idag har det varit en jobbig dag, av många anledningar. Främst på grund av det där. Usch. Skulle kunna göra vad som helst för att bli av med det.


» Jennifer säger:
Simone, ska vi gå och ha cybersex i vår andra konversation istället?

Simone säger:
Nej tack

Simone säger:

Jag åt precis glass


Dagens låt: Deltahead - Don't move to Finland

Kommentarer
Postat av: sofia

jaaaaa, csex med Jennifer är ju ingen höjdare :/

Postat av: Jennifer

Simone, jag lovar att aldrig fråga igen!

2006-09-05 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback