Sur blev jag.

Kom till skolan imorse dårå. på rätt bra humör och så där. Forfarande sprallig efter Håkan i lördags.

Sätter mig i salen där vi ska ha svenska.

"Det var några som var på Håkan i lördags va? Vad tyckte ni?"

Shit, tänkte jag. Fan, det hade jag glömt. Min lärare gjorde det tydligt i fredags att hon skulle få träffa Håkan och bandet efter spelningen, eftersom hennes man var med och arrangerade hela grejen.

Sen bröt det ut totalt.

"Jag satt bredvid honom och vi pratade under hela middagen, bla, bla, bla. Han var precis så där jättegullig och trevlig som man kan tänka sig, bla, bla, bla. Jag rekommenderade kycklingwoken, bla, bla, bla."
Hon som inte ens var något fan, orättvist är vad det är.
Som att jag skulle gå fram till "Lite annat folk" och säga "Hej, hej, jag har legat med Pete."

Och nä, jag är inte bitter. Verkligen inte. Hrm..... 

Förstod också att han verkligen kommer göra ett lååååångt uppehåll efter Gbg-spelningen. Ett par år har han sagt själv och det kan ju vara fler än två. Undrar hur det kommer gå med Håkan-abstinensen efter avslutningen 22/9.
Gosh.

Dagens låt: Håkan Hellström - Här kommer lyckan för hundar som oss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback