Politik och sånt.

Idag har vi varit politiska i skolan. Det var rätt intressant, faktiskt. Många tyckte fel enligt mig, speciellt en viss liten filur. Fast det är ju bara min åsikt och den väger ju rätt tungt.
Idag har jag träffat Jeanette också, vilket var en trevlig historia. Saknar henne lite faktiskt, det var skönt att ha någon utomstående att prata med om allt det en tonåring får gå igenom. En vuxen som lyssnar och respekterar allt man säger. Då menar jag verkligen LYSSNAR till skillnad från att höra.
Jag har bestämt mig för att lära mig de ryska bokstäverna på allvar, jag har varit alltför slapp med det där. Nu kommer Elin säkerligen skälla på mig, but I don't care!

Tjingeling!

Dagens låt: The Libertines - Campaign of hate


Kommentarer
Postat av: Elin

GRRRR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback