På stan en vända.

Imorse ringde min syster medans jag fortfarande låg i sängen. Hon ville att jag skulle följa med till stan en sväng. Jag agerade impulsivt och sa direkt "NEJ USCH VAD TRÅÅÅÅKIGT". Sen när jag hade varit på mitt dagliga morgon-toa-besök (som jag tror att alla har) kom jag på hur tråkigt det skulle bli att sitta inne hela dagen. Ännu mer tråkigt än att gå runt på stan när man inte har några pengar. Så jag ringde upp syster och så tog vi CYKLARNA (ja, syster ville faktiskt åka buss) till stan.
När vi gick förbi leksaksbutiken där Stenis jobbar såg vi honom stå i kassan, så vi gick in och stirrade på honom tills han upptäckte oss. Det var roligt, för han fick ta betalt av sin kollega som skulle handla grejer. Det såg hemskt kul ut.
Vi gick dock väldigt snart, eftersom han verkade vara ganska upptagen av föräldrar vars bortskämda barn ville ha en massa saker.
USCH.

Ikväll blir det tydligen Världens med folket. Mysigt ska det bli, även om det inte är mitt favoritställe.

Fick också reda på att Albert från Strokes släpper en egen skiva. Lyckades hitta tre låtar and it was goood. Väldigt bra faktiskt. Fick till och med medhåll av "Lite annat folk", så då måste det ju vara bra.

Dagens låt: Albert Hammond Jr - Scared

Kommentarer
Postat av: Stenis

Hur ska man göra om man vill handla något där man jobbar då? Man kan väl inte handla av sig själv, skulle ju se jättetokigt ut, hålla på att springa runt disken hela tiden :o

Och förresten, du läser min blogg, YEY :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback