Operation: Övertala syster-yster.

Igår såg man ju se Håkan. Igen. Mh. För sjätte gången.
Det var lika underbart som vanligt. Självklart.
Oh, yes.

Nej men, allvarligt så verkar det ju som att man aldrig kan tröttna på att se den där göteborgaren live. Eller tröttna på att "bara" lyssna på hans musik heller för den delen.

Så blir det till att övertala syrran att åka till Gbg och se honom på Liseberg den 22:e.
För det vill jag, verkligen.

"Det är som om någon ställt fram en hink med gammal filmjölk och sen kissat i den."
Simone om lukten inne i Flygeln.
--------------------------------
Kl. 19.45
Öhh... Jag vet inte riktigt om det är jag som är bra på att  få min vilja igenom....eller om min syster också gärna ville..... men nu ska vi tydligen åka till Gbg. Se Håkan på Liseberg. Träffa Sebastian. Njuta av Göteborg för första gången på 1½ år.
FY SJUTTON SÅ HÄRLIGT!

Dagens låt: Håkan Hellström - Magiskt men tragiskt

Kommentarer
Postat av: Syrran

JA, det skulle ju vara roligt, men betalar du?

2006-09-03 @ 15:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback