Ett litet farväl, by now iaf.

Blanka Karlsson med "K" gav oss i läxa att lära oss 33 RYSKA-glosor tills idag. Det var mindre snällt, men det gick ju bra. Mest för att jag är så himla bra.
Jag har också tänkt att låta "Dagens låt" vila lite. Idag blir sista gången på ett litet tag. Jag vet inte hur länge det kommer vara borta. Det kan handla om dagar, veckor eller månader.
Så vi säger adjökenfröken för det ett tag.
Istället har jag tänkt att försöka få in lite annat roligt, som tex:

Felicia kollar på en bild på Fredrik Reinfeldt: Gud, så mycket han måste ha gått ner i vikt, han är ju jättesmal.
Simone: Ja, inget välfläsk där inte.

Det roligaste i det här är att jag skrattade extremt mycket åt min egna ordvits. Dåligt av mig.

Dagens låt (den sista på ett tag): Mando Diao - Long before Rock'n'Roll


Kommentarer
Postat av: Elin

Men det var ju extremt kul

Postat av: sofia

haha?

2006-09-13 @ 20:51:55
URL: http://smew.blogg.se
Postat av: Felix

jag fattade inte.

2006-09-14 @ 00:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback