Enad Vänster raggar folk.

Hassan alltså, vilken trevlig gubb-man det är.
Datakunskap är segt, eftersom vi knappt gör nått. Det när det väl händer något så är det ännu segare, eftersom Hassan tar 105,9 år på sig att säga en mening.

Kom precis in en svarthårig pojke med palestinasjal, piercing osv. osv och sa att alla som är mot alliansen och hatar borgare skulle gå ner till Paviljongen för att vara  med på "Enad Vänster":s kort till skolkatalogen. Hassan verkade bli lite sur på honom, han är säkert moderat.
Jag tänkte först följa med, dels för att slippa datakunskapen, dels för att jag faktiskt inte gillar alliansen och deras påhipp. Plus att killen var rätt söt, det är alltid ett plus.
Jag vet dock inte varför jag sitter kvar här, det är lite dumt......

Ryska 1½ timme efter detta då, YEY!

Kommentarer
Postat av: Felix

Yäh! ryska om 9 minuter!

2006-09-27 @ 14:31:32
Postat av: Elin

jag hinner aldrig blogga på datakunskapen, Jan-banan snackar ju så dant :(

Postat av: Maria

Jag har också hassan!

2006-09-27 @ 17:25:58
Postat av: Maria

Baah! Hela inlägget kom ju inte med.. Nu går det dåligt för mig! Jag sa ju st det att jag har också Hassan.

2006-09-27 @ 17:27:33
URL: http://Karies.blogg.se
Postat av: Maria

MEN VARFÖR VILL DET INTE KOMMA MED?? Min dator är knäpp! Meen.. Vi skulle göra matinköpslistor och då hade han gjort en där mjölet kostade 2000:- Dyrt mjöl, hassan.

2006-09-27 @ 17:29:07
Postat av: Jonathan

haha...ja. Han visade den för oss också.

2006-09-28 @ 21:03:14
URL: http://kliaminrygg.blogg.se
Postat av: sofia

varför frågade ingen om vi ville vara med på bild? :( inte för att vi hade velat det då. *moderatklass* tror jag.

2006-09-30 @ 15:37:45
URL: http://smew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback