Anledningar till ilska.

Idag har varit en jävligt dålig dag. Ingenting har gått som man velat, verkligen INGENTING.
Så här är några anledningar till att jag är förbannad/ledsen/sur.

När man torkar av grejer som stått på skåpen ovanför spisen och inte får bort dammet för det har torkat in i fettet, blir man rätt irriterad.

När IFK för en gångs skull kan spela en någorlunda kreativ fotboll, ska man göra skitmisstag på amatörnivå. Det ska alltid vara när det verkligen gäller.

Jag blir alltid irriterad när jag ser Bruno Santos på planen. Mer överskattad spelare får man leta efter.

Sist men absolut inte minst, blir man förbannad/ledsen (+ allt annat som hör därtill) när man hör att en av ens nära och kära råkat illa ut. Speciellt när det verkar som så att personen ifråga inte gjort något fel, utan bara försökt medla mellan två andra som flippat ur.
Det är bara att tacka för att det inte blev så allvarligt som det kunde ha blivit, att det inte behövde kosta honom livet iaf. I dagens samhälle vet man ju aldrig vad folk kan göra mot andra.


Kan väl bara hoppas att morgondagen blir något bättre.


Kl. 23.00

Nu hände nått dåligt igen. Kommer in på en hemsida och hittar en fototapet som har det motiv jag vill ha. Näst intill exakt det jag letat efter, det var rätt vinkel, rätt storlek, väldans bra pris. Nästan allt var perfekt, förutom att bilden är i färg och jag vill ha den i svartvit. JÄVLAR!


...........Rätt......................Fel...........

Kommentarer
Postat av: felix

Cranky-panty

2006-10-01 @ 12:22:25
Postat av: sofia

lite färg är ju kul annars


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback