Skräckfilmskväll.

Igår var det skräckfilmskväll med Elin, Fia, Melinda, Carl (Spunk!), Jennifer och Sanna. Det var rätt läskigt, men samtidigt väldigt kul eftersom det alltid är så överdrivet i sådana filmer.
Trevligt att träffa Carl också, det händer ju inte varje dag direkt.

Idag ska jag till Fräcka och träffa Hanna. Mysigt ska det bli. Jag funderar redan på vilken macka jag ska ta. Det lutar dock åt den där med tonfiskgojs på, Kajsa Warg om jag inte minns helt fel?

Imorrn ska jag till Doktor Lennart i Linköping. Läskiga Lennart. Läskigt ska det bli.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Felix

Varför åka till en läkare ända borta i Linköping? Det är säkert bara en bortförkalring. Du ska egentligen träffa min bror.

2006-10-08 @ 22:34:43
Postat av: sofia

Det var värst vad segt det går med blocken

Postat av: sofia

AMEH VADÅ BLOCKEN.. bloggen*

2006-10-14 @ 17:30:27
URL: http://smew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback