Hektisk dag.

Idag har det varit en mycket effektiv dag. Nästan lite övereffektiv faktiskt.
Dagen började med en 3 timmars uppsatsskrivning i aulan. Jag behövde bara 1 timme och 45 minuter på mig. Efter det var det NK-förhör på arter och sånt där. Det gick väl inte så värst bra, va.
Efter det var det glosförhör på engelskan och det gick väldans bra.

Direkt när jag kom hem slängde jag mig över spisen, det var ju trots allt jag som skulle laga maten. Curry-kyckling (qourn för och och
sis givetvis) med pasta. It was delicöst, om jag får säga det själv.
Direkt efter maten fick jag slänga mig över ryskaböckerna. Var tvungen att lära mig 30 glosor och svara på 14 konstiga frågor tills imorrn. Och nej, jag kan fortfarande inte alla glosor.

Som om inte det här var nog ska jag, mammsen, sis och kanske Gabbi och Freddi till Harrys. Där är det roligheter ivkäll. Magnus Betnér alltså, vilken kille.

Någon: Fan, fick ni så många poäng? Är ni värsta pluggisarna eller?
Matilda: Jag är vänsterhänt.

Kommentarer
Postat av: Elin

man skulle vara vänsterhänt alltså


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback