Hamstern Lasse med sitt hjul.

Igår på medieproduktionen skulle vi komma på en egen story som vi skulle göra bildmanus till. Jag, Klara och Tomas bildade en liten grupp. Hur tror ni det gick kl. 15.30 då man var väldigt trött?
Vi hade otroligt roligt. Det slutade med att det blev en historia, i korta drag,  om hamstern Lasse som fastnade i sitt hamsterhjul. Eftersom vi var tvungna att ha med olika bildutsnitt och sånt där, så tänkte vi ha en extrem närbild av Lasses ögon när de ploppar ur. (de gör det för att han vrålar så mycket av smärta)
Visst, det blev en väldigt omogen och oseriös story, men vi hade roligt under tiden iaf.

Jag och Klara måste ju fixa med våran fejk-Håkan-intervju tills tisdag. Jobbigt är det, men roligt blir det.
Så måste jag ju fixa min uppvärmning också. Vet inte riktigt vad jag ska göra, nån som har nåra tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback