Feststädning är alltid lika kul.

Som ni säkert redan vet (iaf ni som läser bloggen) var det part-a här i lördags. Det var faktiskt mycket, mycket trevligt. Mycket roligare än vad jag hade trott och mycket mer folk än jag hade väntat mig (jag och Elin kom fram till att det var runt 40 som mest).
Städningen efter var dock inte lika rolig. Det var ölburkar utanför rabatten, krossat glas utanför porten, glas lite varstans, två trasiga blomlådor och lite fläckar av alkoholhaltiga drycker i nästan varje rum.
Men jaja, sånt får man ju ta och det tog ju inte så lång tid att städa heller. Och pizzan och colan efteråt vägde upp det, det var så otroooooligt gott.

Sen så var det väl slut med det. Det hade kunnat bli bra, istället blev det inte alls. Det är lite synd.

På Outsiders är det en kille som har ett "riktigt förhållande" med en docka. Han beskriver hur hon är som person, vad hon gillar och hur deras sexliv är.
Det mest roliga med det här är att han fick en rundvandring på en fabrik som tillverkade just såna dockor. Han gick runt där och klämde och kände och tog kort på nakna dockor. Då undrar jag, om hans "förhållande" med sin egna docka nu är så seriöst som han påstår att det är och hon är så intelligent och bra som han säger, borde inte hon då blir jävligt sur? Jag menar, där gick han runt och tafsade på nakna tjejer som var av samma skrot och korn som hon var. Han borde väl ha så pass mycket vett i kroppen (ja, alltså, han är ju psyk, men ändå) att han inte gör så mot sin "flickvän". Jag menar, om jag vore en docka och min "partner" gick runt på en fabrik som var full av andra nakna dockor och gjorde så, skulle jag bli jäkligt upprörd. Har vi ett seriöst förhållande så har vi. Bara för han kan tänka, känna, prata, se, höra, röra sig osv. osv ger väl inte det honom rätt att behandla mig hur han vill?
Det är ju han själv som säger att förhållandet är som vilket normalt förhållande som helst, då borde han väl stå för det och leva efter sina egna åsikter.
Skämmes ta mig fan!


Kommentarer
Postat av: Stenis

Mormor och morfar klagade ju inte heller, det är ju bra.. se upp så det inte låter för mycket när ni ska borra nästa gång bara, speciellt på dagtid...

Postat av: Elin

blev det två trasiga blomlådor?

2006-10-24 @ 08:16:13
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: sanna

jag håller helt och hållet med :( jävla TÖLP! förresten var bebisen söt :D

2006-10-24 @ 08:43:59
Postat av: Felix

Urkul verkligen.
Och jag såg också det där. Det var lite obehagligt...

2006-10-24 @ 19:37:01
URL: http://chewbacca.blogg.se
Postat av: Linn

Jag såg också Outsiders, helt sjukt alltså!

2006-10-25 @ 22:34:49
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback