Duktiga Simone gör det igen.

Så att, igår var jag jättejättejätteduktig. Gick upp kl. 9 och begav mig, nästan, genast ut på en 45 min. lång promenad. Efter det slängde jag mig i duschen och så där, sen bar det av till Maxi med mammsen, sis och Malin. Mysigt var det. Hittade ett par vantar, det är rätt bra nu när det börjar bli kyligt. Och téet (hur stavas det egentligen? ;/) var gott, så jag kan inte klaga.
När jag kom hem hann jag bara sätta mig ner och äta middag så bar det av till Friskis med Elin.
Elin körde pass med Linda, våran gamla idrottslärare på Ektorp. Men hon var tydligen inte så bra på att köra hårt, så Elin såg ut helt som vanligt när hon kom därifrån.
Jag däremot, som körde i gymet, blev svettisch. Fast det blir jag ju alltid, så jag hade säkert blivit genomblöt på Lindas pass också.

Idag så vaknade jag tidigt igen och kände att det var onödigt att ligga kvar bara för att. Så nu skall jag ut på en promenad andra morgonen på raken.
Så får vi se hur långsam Jonte är, vi ska nämligen på stan sen. Som om jag inte har bränt tillräckligt med pengar redan.

Kl. 19.45

Stan var trevligt. Sanna joinade oss också, hon hade lite 18-års-presents-bekymmer.
Jag hittade ett par apsnygga skor för endast 150 kronor. Tror egentligen att de är en smula för små, men jag lever i förnekelse. Jag och Jonte köpte också ett spel (schack hör och häpna) till nästa fest. Lite töntigt med sånt, men det verkar ju roligt, så skit samma.

Nu skall jag duscha, för jag har varit på Friskis med Sanna och Fia. Det är bra grejer det!

Kommentarer
Postat av: Elin

värst vad du är hurtig då


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback