Världens bästa morfar.

Idag var vi ute hos min morfar. Han är verkligen världens bästa morfar, ni skulle bara veta. Vi hjälpte honom att plocka ordning i trädgården. När man plockar ordning i en trädgård sopar man löv, bär pinnar, klipper gräset osv. Det här kanske inte låter så roligt, men har man världens bästa morfar blir det det. Tro mig.
För att förstå lite hur rolig/trög/vulgär min morfar är så kommer här lita skojiga saker min morfar sa idag. Jag vill dock varna om att jag själv har extrem dålig humor och tycker det här är skitkul, och till de känsliga, vissa saker kan uppfattas som lite vulgärt.

Syster: (...)men alla de är så jävla skabbiga.
Morfar: Jag hade en kompis en gång. Han fick skabb, men berättade det inte för någon.

Henrik: Skulle du bli mycket ledsen om jag sa att jag vill klippa din gräsmatta?
Morfar: Hihi, jag gillar hans underbett. (han syftade på sin hund)

Simone: Det luktar fisk. (mamma grillade fisk)
Morfar: Fisk luktar det när tjejer tar av sig trosorna.

Dagens låt: Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback