Party med ett hål i.

Igår var det kul, kanske inte riktigt så kul som man hade tänkt sig, men ändå så pass kul att man inte kan vara missnöjd. Tror dock att de som inte drack tyckte det var mindre kul. Men jag hade det iaf, och det är det som är meningen för min del!
Var dock något som fattades. Kändes som om det blivit superdupermycket bättre om det blivit så istället. Det kändes som att det var ett hål som inte kunde fyllas pga. det. Jaja, man kan ju inte få allt alla gånger.


Måste vara lite elak och säga att jag är lite fnissig över att det blev syrran som ramlade av studsmattan. Är inte direkt förvånad, hon har ju en tendens att "oja" lite. Men det är ju en del av hennes charm!

Så "Stina-fyllan" har nu blivit "Stina-fallet".

Dagens låt: U2 - Where the streets have no name


Kommentarer
Postat av: Oj

Jag har ont ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback