Orientering är inte min grej.

Som sagt, idag orienterade vi. Jag tror både Daisy och Linda kommer sänka mitt betyg. Det började med att vi fick en karta över stan och skulle peka ut var vi var (de Geer, skolan alltså). Bara det tog väl 10 minuter. Bra start.
Sen i skogen blev det värre. Då vi hittat kontroll 4 av 10 tog vi fel stig och hamnade på något ställe jag inte ens visste fanns. Huxflux så var vi vid psyk-avdelningen på sjukhuset. Sen att vi mötte några ungar i skogen som kastade kottar på oss och skrek "Jävla blondiner!" gjorde ju inte mig på bättre humör.
Det här har varit en dålig dag!


Dagens låt: Kent - Flen/Paris

Och ja, "Lite annat folk" stod där, nog bra för att jävlas. "Lite annat folk" flinade. Men vadå, man tycker ju inte illa om "Lite annat folk"  för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback