Nästan patetiskt...men oj så roligt!

Igår hade jag riktigt roligt. Faktiskt. Vi var hemma hos Arvid. Vi är alltså jag, syster-yster, Ante och Sanna, för er som inte redan visste det. Alla förutom jag (jag är ju för liten) skulle på Radio Dept. på Guskelov.

Eller det var ju så det var sagt, för det var ju bara två som kom iväg. De andra två (jag vill inte hänga ut någon...men det var Arvid och syster-yster) blev lite för lulliga för sitt eget bästa. Den ena slocknade i sängen och sov sött som ett barn, medans den andra däckade i soffan och låg och spydde ner i en hink. Gulligt.

Så jag satt där, i en fåtölj, och ja....vad gör man i en stund som denna? Jo, man lyssnar på musik, dricker vatten och hjälper den som spyr. Till slut kvicknade syster-yster till och ville gå hem. Så vi gick hem.
Kl. 01.30 kom vi iväg den här gången (sist syrran blev dålig hos just Arvid kom vi väl iväg runt 23), vilket är ett nytt rekord.

Det börjar ju nästan bli lite patetiskt det här. Varför är det alltid jag och syrran som går sist?

Dagens låt: The Cure - Pictures of you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback