Lite hatisk, men gullig.

Nu när jag trodde att allt skoljobb var slut fick jag två nya saker att göra. Typiskt lärare, de skall alltid hålla på så för att jävlas.

Idag blev so-lektionen mindre tråkig än vanligt. Jag trodde inte det var möjligt. Elin hade skrivit "JAG HATAR DAISY" (våran so-lärare alltså, ingen annan, ÅH DAISY) i sin skrivbok. Det kan tyckas vara smart och korrekt, om det inte vore för att hon lämnade in den för rättning och därav fått ett fint litet svar. Kort och gott hade Daisy skrivit "Varför?". Men lilla du, tänk efter 3 minuter så kommer du nog på det ska du se.
Sen lyckades nog jag också göra henne lite...hm, sur?

Simone:
Men Diasy, vad gör det för skillnad för barnen i U-länderna att just jag bor här? (Jag var givetvis väldigt sarkastisk eftersom hon brukar ställa sådana frågor som man inte kan svara på)
Daisy: Ja, det gör en jävla* skillnad ska du veta. (Sen gick hon därifrån)

Ja, hon är för gullig. Men snart är det slut på det serru.

Imorrn ska vi orientera. Först ska vi träffas utanför De Geer (skolan alltså) för att sedan få en karta över stan. Jag har kommit fram till att det vore grymt pinsamt att träffa "Lite annat folk" och de där då. Inte vet jag varför, eller det gör jag, tänker bara inte skriva det här. Iofs så kanske "Lite annat folk" läser det här nu och kommer jävlas. Inte vet jag varför men "Lite annat folk" kan ju vara så ibland! 

Dagens låt: Strip Squad - Down and out and away

* Jag förstår inte varför människan svär. När vi är så här unga (små) suger våra hjärnor upp information som svampar. Vi lär efter de äldre. Allt de gör och säger kommer vi ta efter. Det är så vi känner oss stora. Så om människan fortsätter så där så kommer ju hela skolan säger "jävla". Det vore ju för hemskt!


Kommentarer
Postat av: Lite annat folk

FYFAN SÅ JAG KOMMER STÅ DÄR UTANFÖR OCH VÄNTA! HOHO! >B

2006-05-30 @ 00:34:48
Postat av: Lite annat folk

HOHO! Du anar inte hur mycket jag kommer stå där utanför bara för att jävlas!

2006-05-30 @ 00:35:50
Postat av: Lite annt folk

Sämst kommentarskiten. Jag hatar den, den är verkligen sämst. Om jag kunde göra kommentarfunktionen till en människa så skulle jag lätt sätta kniven i den.

2006-05-30 @ 00:36:37
Postat av: Lite annat folk

Sämsta*

2006-05-30 @ 00:36:54
Postat av: Lite annat folk

MEN BRA DÅ! Jag har ingen tandkräm hemma. Sämsta skiten! Jag tänker sätta kniven i... tandkrämen (som inte finns)

2006-05-30 @ 00:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback