Grubblerier alltså.

Nej, jag vet inte om det ens är ett ord. Just nu struntar jag i det, eftersom det är precis så. Jag måste sluta grubbla. Det är inte alls bra.

Och nej, jag visste inte vilken låt det var, men nu vet jag det och den är faktiskt så fin ni sa att den var. Så nu spelas den på repeat resten av dagen.

Och nej ännu en gång, jag vet inte varför jag skriver detta inlägg, har ju ändå inget vettigt att säga.

Dagens låt: Lou Reed - Perfect day

P.s Då "Lite annat folk" ser daggmaskar skriker han som en tjej. Plus att daggmaskar älskar mild & söt östgöta senap. De rullar sig i det och leker. Jag tycker det är gulligt. Det gör dock inte "Lite annat folk", han skriker ännu högre.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

haha...lite annat folk. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback