Förkyld och kladdkakebakning.

Jag är sjuk. Igen. Förkyld. Igen. Om man nu kan säga "igen", tror egentligen att det är den förra förkylningen som hållt i sig.

Härom dagen läste jag en intervju med Julian på rockparty.se. Han pratade om Hultsfredsspelningen. Först då, härom dagen alltså, fattade jag på riktigt att jag kommer se de i sommar. Känslorna sjönk in på ett sätt de inte gjort förut. Jag blev lycklig. Jättelycklig blev jag.

Tillbaka till det här med att vara sjuk. Helt plötsligt känns inte latdagar hemma så roligt längre. Tv:n blir skittrist med alla gamla, tråkiga repriser som man sett 3042390504 gånger förut. Man längtar nästan tillbaka till skolan. Nej, usch. Nu vill jag gnaga av mig armen.

Idag fyller Sanna år. 18 fyller hon. Hon ska få en kladdkaka av mig. "Sanna to Roskilde" ska det stå på den, för det har jag lovat.

Så nu skall den omtalade kladdkakan bakas, så lilla Sanna inte blir besviken.

Over and out.

Dagens låt: Shout out louds - Wish I was dead

Tomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtomtom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback