Engelskaträning och lika som bär.

Trots att syrran var lite smånervös så gick det ju rätt hyggligt. Kul att få träna lite engelska och sånt där.
Blev dock lite chockad när syrran och Martin kom mot mig och Fia. Vi trodde båda två att det var Lasses hon kom gåendes med, tills de var ca. 5 meter ifrån och vi upptäckte att det inte var han. Så lika man får vara alltså. Inte konstigt att alla trodde att det var Lasses bror (som också heter Martin, slump?).
Kvällen har varit mycket trevlig. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är alltid trevligt med dem.
Men bara så du vet så skall du få igen för att du hällde vin på mig. Min hämnd skall drabba dig snarast!

Har börjar få samma syndrom som syrran lite. Har börjat sönderanalysera allting och så där. Vänder mycket till min nackdel. Det är ju inte alls bra. Jag måste nog prata lite med henne om det......
Jag vet ärligt talat varken ut eller in! Ska jag? Eller ska jag inte?



Dagens låt: Anna Ternheim - My Secret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback